Java programavimo pagrindai
1 Java programos struktūra, sintaksė, paprastos programos
1.1 kintamųjų duomenų tipai, išraiškos, duomenų įvedimas, paprastos konsolinės programos
1.2 windows aplikacija panaudojant awt biblioteką
- Java valdymo struktūros ciklas, veiksmų parinkimas, funkcija, klasės ir objektai, masyvai
2.1 funkcijos reikšmių lentelė
2.2 sumos, kiekio vidurkio skaičiavimas, minimumų, maksimumų paieška
2.3 procesų modeliavimas Java pagalba
2.4 rikiavimo ir paieškos algoritmai
2.5 teksto analizė Java priemonėmis
2.6 darbas su failais serveryje
- Objektinis programavimas PHP – inkapsuliacija, paveldėjimas, polimorfizmas
3.1 klasės ir objektai, kaip realių objektų duomenų struktūros
3.2 klasės ir objektai atitinkantys programų objektus
3.3 klasės ir objektai programų valdyme
Reikalavimai profesinei patirčiai – nėra
El-Parduotuvės konsultanto kompetencija
Nuomonės formuotojas – influenceris