Paslaugos verslui Įmonių steigimas paruošimas ir tvarkymas
- Paslaugos verslui Įmonių steigimas paruošimas ir tvarkymas,
- paslaugos verslui patarimas kaip gauti subsidija
Paslaugos verslui:
Paslaugos verslui norintiems įkūrti įmone.
Buhalterinė apskaita
- Įmonės apskaitos tvarkymas
Padedame rengiant metines finansines ataskaitas , ne tik laikytis teisinių įsipareigojimų , bet kad vadovas rinkdamas informaciją apie visas pajamas ir išlaidas galėtų stebėti savo verslo padėtį.
Užtikriname ,kad bendrovių pateiktos finansinės ataskaitos būtų kokybiškos ,skaidresnės pagal tarptautinius apskaitos standartų reglamentą.
- Mokesčių mokėjimas
Kontruoliuojame kad teisingai būtų priskaičiuoti ir sumokėti mokesčiai
- UAB,IDV, ŽŪB.
- Nuo pirminių dokumentų iki metinės finansinės atskaitomybės
- Smulkaus verslo aptarnavimas ( Gyventojai , verslo liudijimai ir tt)
- A Metinis GPM ataskaitų parengimas ir teikimas VMI.
- Skolų suderinimai su debitoriais , kreditoriais
- Darbuotojų darbo užmokestis
- Ataskaitų teikimas vadovams
- Atstovaujame VMI ir sodroje
- Siūlome pilną ir dalinę apskaitą
- Vyriausio buhalteri paslaugos
- Vykdoma veiklos analizė
Nuotolinė darbo vieta
Klientų patogumui – prisijungus prie mūsų programinės įrangos:
Realiu laiku peržiūrėti ir tvarkyti apskaitos informaciją.
Savarankiškai įvesti pirminius apskaitos dokumentus.
Tokiu būdu, naudojantis nuotoline darbo vieta, Jūs sutaupysite savo pinigus ir galėsite bet kuriuo metu gauti visą
reikalingą apskaitos informaciją.
Nuotolinės apskaitos privalumai:
Apskaitos dokumentus galite suvesti patys savo biure Jums patogiu laiku.
Duomenys saugomi serveriuose, prie kurių galite prisijungti 24 val. per parą.
Bet kuriuo metu galima peržiūrėti Jums reikalingas ataskaitas (pvz. skolininkus, mokėtinas sumas ir t.t.).
Svarbiausia – tokia buhalterinė apskaita Jums kainuos pigiau!
Nuotolinės darbo vietos kainos
Apskaitos programos Pragma3,2 ir Hansa Word 1 nuotolinė darbo vieta – 30 €/mėn.(su pvm)
(vartotojų, galinčių naudotis 1 vieta, skaičius neribojamas).
Pakuotės apskaita
Pakuočių ir pakuočių atliekų apskaita
Lietuvoje visi gamintojai ir importuotojai turi vykdyti visų gaminių pripildytų pakuočių apskaitą, o tuščių pakuočių gamintojai ir importuotojai – tuščių pakuočių apskaitą. Pakuočių ir pakuočių atliekų apskaitos tvarkymas turi būti vykdomas vadovaujantis šią apskaitą reglamentuojančiais LR įstatymais ir poįstyminiais teisės aktais, tokiais kaip Pakuočių ir pakuočių atliekų tvarkymo taisyklės, LR Aplinkos ministro įsakymai: „Dėl Atliekų susidarymo ir tvarkymo apskaitos ir ataskaitų teikimo taisyklių patvirtinimo“, „Dėl mokesčio už aplinkos teršimą apskaičiavimo ir mokėjimo tvarkos aprašų patvirtinimo“ ir pan. Pakuočių ir pakuočių atliekų apskaita sudėtingas ir ilgas procesas.
Siekdami palengvinti pakuočių ir pakuočių atliekų apskaitos tvarkymo naštą teikiame profesionalias paslaugas ir konsultacijas. Vykdome pakuočių ir pakuočių atliekų, apmokestinamųjų gaminių, baterijų ir akumuliatorių, elektros ir elektroninės įrangos, alyvų, transporto priemonių, kitų atliekų, jų surinkimo ir tvarkymo apskaitą.
- Ruošiame visus reikalingus įsakymus ir aprašus;
- Teikiame deklaracijas;
- Pildome ir vedame visus reikiamus žurnalus, sąrašus;
- Konsultuojame vienkartinių ir daugkartinių pakuočių naudojimo, apskaitos ir deklaravimo klausimais;
- bei atliekame kitus susijusius apskaitos tvarkymo darbus.
- Tvarkome cheminių medžiagų apskaita AIVIKS sistemoje.
Vykdome į rinką išleidžiamų gaminių pakuočių, apmokestinamujų gaminių
bei kitų gaminių apskaitas, kuriems tvarkymo prievolę numato Lietuvos
Respublikos įstatymai.
Konsultuojame gamintojus ir importuotojus pakuočių ir pakuočių atliekų,
apmokestinamųjų gaminių, elektros ir elektroninės įrangos apskaitos vedimo
klausimais.
Parengiamepakuočių ir pakuočių atliekų, apmokestinamųjų gaminių, elektros
ir elektroninės įrangos apskaitos vedimo dokumentus.
Pildome deklaracijas ir ataskaitas.
P.S Pakuočių, atliekų elektroninės įrangos, apmokestinamųjų gaminių apskaitų tvarkymas GPAIS sistemoje
Pakuočių, atliekų ir kt. apmokestinamųjų gaminių sutvarkymas savo įmonės viduje
bei teisingas apskaitų vedimas reikalauja papildomų laiko bei lėšų sąnaudų, studijuojant ir
gilinantis į Aplinkos ministerijos papildymus ir nutarimus įvairių atliekų tvarkymą
reglamentuojančiuose teisės aktuose.
UAB,,Ernadas’’specialistai, turintys kelerių metų darbo patirtį Aplinkosaugos
srityje, siūlo Gamintojams ir Importuotojams abipusiai naudingą
bendradarbiavimą, prisiimdami Jūsų pareigą, numatytą Atliekų Tvarkymo Įstatyme, ir yra
pasiruošę tapti Jūsų pagalbininkais.
- Gpais , ataskaitos
- Įmonių steigimas ir Registracijos adreso suteikimas.
- Svetainių kūrimas
- Įnternetinių parduotuvių administravimas
- Asmens duomenų taisyklės
- Paruošimas ir tvarkymas
Invega skiria Subsidija verslui:
(Nuoroda su aprašymu apie skiriama parama.)
E-Pardavėjo Konsultanto Modulinė Profesinio Mokymo Programa