Marketingas – funkcija kurti įmonei veiklą taip, kad augtų pardavimai, didėtų įmonėms populiarumas.
Programos kodas | Pavadinimos pavadinimas | Mokymo trukmė | Kaina | Teikimo forma | Programa taikoma |
223003152 | Prekių įvedimo į rinką marketingas | 16,00 sav. / 80 d. / 640 val. | 2850,00 Eur | Mokyklinė | Bedarbiams/Užimtiems asmenims |
- Sukūrėte naują produktą, tačiau nežinote nuo ko pradėti ir kaip jį sėkmingai įvesti į rinką?
Turbūt dažnas verslas susiduriame su problema, kuomet ieškome efektyvių sprendimų,kaip sėkmingai įvesti naują produktą į rinką, išleidžiant kaip įmanoma mažiau pinigų, ir galbūt kas veikė vieniems, nebūtinai veiks jūsų verslui.
- Taigi, nuo ko pradėti?
- Kaip suformuoti tikslinę auditoriją ?
- Kaip išsitestuoti produktą su minimaliausiu biudžetu?
- Geriau rinktis digital kanalus, ar prekiauti per distributorius?
- Jei planuojate įvesti naują produktą į rinką būkite pasirengę sunkiam iššūkiui.
- Turėsite įdėti daug pastangų ir skirti daug laiko bei pinigų tikslinių klientų švietimui.
- Tai skiriasi nuo naujo produkto pristatymo esamoje rinkoje.
Kviečiame į mokymus Prekių įvedimo į rinką marketingas (223003152).
Finansavimas UŽT
mokymų trukmė: 80 d. d., 16 sav. / 640 val.).
Tapkite dalyviu registruokitės:
Prisijunkite prie Mokymų programos: „Prekių įvedimo į rinką marketingas“
Mokėsite naudotis:
- Kaip panaudoti raktažodžius puslapyje.
- Google reklama.
- Facebook reklama.
- Instagram reklama.
- Youtube reklama.
- Sužinosite kaip sukurti savo parduotuve.
- Sužinosite apie įrankius su kuriais galėsite analizuoti savo konkurentus.
- Sužinosite kaip pakilti į pirmus Google paieškos puslapius be mokamos reklamos.
Prekių įvedimo į rinką marketingas
Mokymai finansuojami Užimtumo tarnybos.
Mokiniams atvykstantiems mokytis per UŽIMTUMO TARNYBĄ
Kompensuojama visa mokymų suma, už mokymus mokėti nereikia.
Elektroninės parduotuvės kūrimas
E-Pardavėjo Konsultanto Modulinė Profesinio Mokymo Programa
Draudimo konsultanto kompetencija